Velkommen til SpeakOn.no

Kundeservice

Feil ved levering
Hvis det oppstår en feil med leveringen din, så må du gi oss beskjed snarest. Feil som kan oppstå er for eksempel at det mangler en eller flere varer på leveringen. Det kan også oppstå problemer i selve postgangen. Vi vil selvfølgelig være behjelpelig med å løse alle mulige feil som oppstår.
 
Feil ved produkt
Når du handler en vare hos oss, så gjelder vanlig lovverk for reklamasjon. Normalt er dette to år fra kjøpsdato for privatkjøp.
Har du mottatt en vare som det er feil på, ber vi deg gi oss beskjed så snart som mulig slik at vi kan rette feilen eller erstatte varen.
Ved garanti eller reklamasjon må gyldig kvittering/ordrebekreftelse fremvises.
Husk at når du sender varer inn til service må du ha også sende oss en feilbeskrivelse. Kontaktinformasjon er også viktig, slik at vi enkelt kan komme i kontakt med deg hvis vi trenger mer informasjon. Du må gjerne også sende dette via e-post før du sender varen inn til oss.
 
Angrerett
Hvis du angrer på et kjøp i vår nettbutikk, er det angrerettloven som gjelder. Denne gjelder kun for privatkjøp, ikke næringskjøp. Vi ønsker at administrasjonen rundt dette skal være så enkel som mulig for alle parter, innenfor lovens bestemmelser. Det blir derfor sendt ut informasjon om angrerettloven via e-post ved hvert kjøp som foretas hos oss.
Så sant innpakningen ikke tar skade eller blir forringet på noen måte (fremstår som ny), vil ikke åpning innebære at angreretten bortfaller. Dersom varen er tatt i bruk, som din egen, kan ikke angreretten gjøres gjeldende.
Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers helt passiv, vil dette ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister således retten til å gå fra avtalen. Du vil da bli belastet med frakt kostnader tur retur og et gebyr pålydende kr 150,- til Speakon AS for behandling av saken.
Du kan laste ned angrefristskjema her: Angrefristskjema
 
Betaling med kredittkort
Hos oss kan du betale for varene du bestiller med VISA eller MasterCard.
Ditt kortnummer blir ikke lagret av oss, betalingen skjer kryptert hos Nets (tidligere Bankenes BetalingsSentral).
Når du betaler for varer med kredittkort, kan din ordre behandles umiddelbart. Er varen(e) på lager så sendes de med Posten samme dag.
 
Postoppkrav
Når du velger betaling med postoppkrav, tilkommer et oppkravsgebyr.
Med postoppkrav betaler du varene når du henter dem ut på ditt lokale postkontor.
Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers helt passiv, vil dette ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister således retten til å gå fra avtalen. Du vil da bli belastet med frakt kostnader tur retur og et gebyr pålydende kr 150,- til Speakon AS for behandling av saken.
 
Handle på kreditt
Om du ønsker å handle på kreditt (etterfakturering) hos oss, må det søkes om først, med unntak av kommune og stat, som automatisk innvilges kreditt.
Ta kontakt med oss for mer informasjon om hvordan du søker om kreditt hos oss.
Alle typer firma, organisasjoner og lignende kan søke. Det vil ikke bli gitt kreditt til privatpersoner.
 
 
Kontaktinfo
Besøksadresse:
SpeakOn AS
Kongegata 29 (Bøkestredet)
3256 Larvik
Telefon:  91 99 22 99
E-post:  post@speakon.no
Organisasjonsnummer: 995 082 144 MVA